Zajęcia organizowane w ramach lekcji szkolnych nie zawsze skutkują satysfakcjonującymi wynikami uczniów. Często okazuje się, że przesyt teoretycznych ćwiczeń w podręcznikach nie powoduje wykształcenia wśród grona odbiorców umiejętności pozwalających na swobodną komunikację w języku angielskim. Aby wspomóc proces nauki, uczniowie sięgają po dodatkowe sposoby na uzupełnienie pozyskanych wiadomości. Oto przykład kilku propozycji, odpowiadających na takie potrzeby.
Zajęcia z native speakerem – czy to się opłaca?
Coraz popularniejszym rozwiązaniem jest szkolenie językowe pod okiem native speakera. Są to zajęcia prowadzone przez rodowitego użytkownika obranego języka. Język angielski możemy więc poznawać na przykład dzięki obywatelowi Kanady, USA czy Wielkiej Brytanii. Takie lekcje bywają motywujące, dają możliwość poznania prawdziwego, żywego języka i nowych, ciekawych sformułowań, które z pewnością pomogą w życiu codziennym. Wadą tego rozwiązania jest często brak wykształcenia pedagogicznego prowadzącego.
Czy warto chodzić na korepetycje angielskiego?
Jednym z najbardziej znanych sposobów na uzupełnienie wiedzy z zakresu języków obcych jest korzystanie z usług korepetytora. Zazwyczaj prowadzone są przez nauczyciela języka angielskiego lub osobę posiadającą większą wiedzę językową od podopiecznego. Zaletami tego rozwiązania jest indywidualny tok nauczania, z którego pomocą można nadrobić szkolne zaległości. Niestety nie zawsze prowadzący ma odpowiednie kwalifikacje i podejście do ucznia, co jest największą wadą takiego sposobu nauki.
Szkoła językowa – korzyści
Sprawdzonym i wartym uwagi rozwiązaniem jest korzystanie z usług szkoły językowej. W kadrze takiej placówki znajdują się jedynie wykwalifikowani lektorzy, którzy potrafią trafnie ocenić możliwości i poziom zaawansowania ucznia. Stosowanie ciekawych i nowoczesnych metod nauki gwarantuje szybkie przyswojenie wiedzy. Jeśli szukasz placówki, z którą szybko nadrobisz zaległości i zdobędziesz wiedzę praktyczną, wybierz język angielski Częstochowa http://tarkowski.edu.pl/.